Bloghop Dutch doobadoo

Dutch Doobadoo heeft weer super gave nieuwe mallen in de collectie komende maand. Deze willen we graag met jullie delen.





 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 


Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 24 oktober t/m 26 oktober 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als het goed is zijn jullie bij Mirande vandaan gekomen en misschien wel nieuwsgierig wat ik voor deze bloghop heb gemaakt.

Ik ben aan de slag gegaan met 470.713.747 Card Art Lantern


Ik heb de mal omgetrokken en uitgeknipt, daarna van mica de "ruitjes gemaakt.


Op het mica heb ik designpapier geplakt, parelrandjes hier en daar, een bloementoef, vlinders en een rozenkanten rand.


Bovenaan een koordje om de lantaarn op te hangen , een strik en een kanten bloem.


Vanaf hier kunnen jullie nu doorklikken naar Ineke en genieten van haar prachtige creatie.

Heel veel plezier bij het hoppen....




Reacties

  1. Een echte Plonykaart met alle bloemetjes, kantjes, toffe papiertjes,... leuk inspirerend voorbeeld met deze lantaarnmal.
    Benieuwd naar de rest van de DDBD-release bloghop.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi. Leuke mal en dank dat jij er een kaart mee hebt gemaakt zodat ik weet hoe het eruit kan zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie lantaarn je raakt niet uitgekeken. Zo mooi. Wat zijn de nieuwe mallen mooi zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sfeervolle kaart en zo mooi met het pareleandhe. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lantaarntje ... Super romantisch kaartje !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik dacht dit is een echte Plony kaart!
    Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt!
    Weer heel wat op te zien ,heel leuk is de lantaarn.
    Wat mooi met de pareltjes en de bloemen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal in jouw stijl, wat een beauty weer! Super gaaf model

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitvoering! Leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lantaarn. Is een prachtige uitvoering geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lantaarn is het geworden, mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke lantaarn Plony, heel erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plony,
    ik zie dat je met deze Card Art Lantern helemaal hebt kunnen uitleven op jouw manier met je eigen stijl, ik vind hem zeker geslaagd!
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Plony, door jouw creativiteit heb ik laatst de postbus al aangeschaft en nu breng je me weer in de verleiding met deze lantaren. Prachtig zoals jij dit stencil tot leven geroepen hebt in helemaal jouw stijl. Dikke 10 ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heee Plony...ook jij bij het leuke designteam van Dutch Doobadoo...en wat heb je daar een SUPER mooie lantaarn voor gemaakt...helemaal in jouw "roze 'stijl opgemaakt...CHAPEAU!!!

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind de Ddbd mallen weer heel mooi er komen er enkele weer mee naar huis om er mooie kaarten van te proberen maken ,ik vind de lantaren heel mooi ,mag ik vragen waarom je de mica heeft gebruikt Plony ,lieve grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb micagebruikt omdat je er zo doorheen kan kijken. Zet je hem voor een lampje dan heb je echt een lantaarn.....

      Verwijderen
  16. Zonder twijfel is dit voor mij de absolute topper, wat een geweldig mooie creatie, daar kan ik uren naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave creatie is dit!! Super mooi!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie lantaarn. Prachtig de kleurencombinatie met de roosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe jij deze opgepimpt heb is echt GEWELDIG mooi!!!
    En van mica, leuk je zet er een lichtje achter en dan heb je toch een pronkstuk in huis.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een beauty! Schitterend gemaakt met al die pareltjes en roosjes! Hier wordt je toch gelukkig van als je zo'n mooi exemplaar in je brievenbus vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, waow, wat is dit prachtig geworden. Complimenten.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig, zo'n romantische kerstkaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze lantaarn is super mooi Plony. En ook de kantjes en de randjes ontbreken weer niet.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,

    Kei Mooie creatie super hoe je deze lantaarn hebt gemaakt .
    en een geweldig collectie weer
    Ik hop weer eventjes verder ben benieuwd wat ik daar weer voor leuks ga zien.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt in 1 woord: PRACHTIG!

    Ik hou echt van deze stijl!
    Een plaatje om te zien, geweldig om hem te krijgen!

    Creatieve groet, Gerine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat een schitterende creatie. Wat leuk om de lantaarn op deze manier te gebruiken. Ik zag en dacht wat moet ik hier nu mee, maar zo als jij het hebt gedaan echt een super idee. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een origineel idee weer met die mica ruitjes. Denk dat deze mal ook geschikt is om een lichtje in te verwerken. Ga eens nadenken er over. Deze gaat zeker op mijn 5-12 lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje