Gewoon lieffff....

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag een kaartje...gewoon zomaar....gewoon lief......


Een echt Plony-kaartje...zoals jullie ze wel van mij kennen....zoals ik ze heel graag maak.
Met alles erop en eraan.....overvol.....maar zo snoezig....


Ik maak ook wel andere kaartjes tegenwoordig maar soms moet dit gewoon weer eens er tussendoor....hahahahaha.... Dat gaat er ook nooit meer uit...This is me....


Ik ben weer een soort van onzichtbaar geweest in blogland....We hebben weer wat dagen op Texel geholpen met wat dingetjes. Daar begint de geboorte van ons 5e kleinkind nu lekker op te schieten. We kijken er enorm naar uit.
De andere kleinkids hebben nu vakantie en die komen de komende dagen de boel bij opa en oma onveilig maken......niet allemaal tegelijk hoor hahahaha.
Heerlijk dat spul om je heen maar ik denk dat ik helemaal gesloopt ben als het zondag is en iedereen een toegangsverbod krijgt tot het huis van opa en oma hahahahaha.

Ik wens jullie een hele fijne dag......morgen zien jullie me weer terug hier op het blog. Graag tot dan.
xxx Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje