12 tags

Goedemorgen allemaal....

Vandaag laat ik jullie de tag zien die ik heb gemaakt voor creatief met Kimya verpakkingen op FB.
Dit is de tag van de vorige maand....die van november moet ik nog gaan maken. Heel leuk elke maand een tag, aan het einde van het jaar heb je een hele mooie hoeveelheid tags bij elkaar.
De opdracht voor deze tag was ....muziek.....




Het thema is bij mij terug te vinden in het achtergrond papier met muzieknootjes.
Een tag met een mooie vintage uitstraling vind ik zelf....Ik was er wel tevreden over.

Een hele fijne dag allemaal.......liefs van Plony

Reacties

  1. Je label is prachtig in dit nostalgische sfeertje Plony, wat is er toch veel om ons heerlijk uit te leven met de hobby! En o,o,o wat ben je toch heerlijk nieuwsgierig!!!!, maar ook heel eerlijk om toch verder te kijken bij me en ja heel herkenbaar, ik kan ook nooit wachten whaha Geniet nog maar lekker daar het is brrrr...wel koud maar wel droog en zonnetje!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie tag! Deze kerstman vind ik er zo gezellig uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje