Een lief klein doosje

Goedemorgen allemaal....

Vandaag laat ik jullie een doosje zien,gemaakt met de Dutch Box Art Candy Box 470.713.058.
Leuk om te maken.....en net zo leuk om weg te geven met iets leuks erin.




Ik heb het doosje uitgeknipt en in elkaar gezet, beplakt met designpapier en met mooie plaatjes van Syta van Gelderen.
Een klein kantje eromheen en een leuke bloem en nog 2 rietjes als extra...with love...


De rietjes kan ik er zo bij doen....gewoon een leuk detail....


Dit soort doosjes staan er nog meer op mijn planning....maar wanneer.....???????
Als ik weer thuiskom ...over een week....dan puilt de planning alweer uit dus het is de vraag wanneer er weer tijd komt voor leuke doosjes zoals deze. Vervelen????? Wat is dat....????

We gaan vandaag...ook op Texel....kijken bij de aankomst van Sinterklaas. Zonder kleinkinderen weliswaar maar het lijkt ons wel leuk om het eens ergens anders mee te maken.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en ga je óók kijken bij de aankomst van de Sint dan wens ik jullie een leuke tijd en.......zonder protesten aub want dát weten we toch nu allemaal wel denk ik.
Houd het leuk......voor de kinderen....voor iedereen.
xxx Plony

Reacties

  1. Je blog is hélemaal anders vandaag maar qua creativiteit is wél alles hetzelfde, schattig doosje PLONY! Sint komt hier met de stoomtrein aan maar helaas heeft het slappe gemeentebestuur die akelige anti-club de beste plek gegeven 😡..alle toegangswegen op slot en een zee aan politie...hoezo KINDERFEEST ? Nou ja, we zullen het zien op het Journaal..ik ga wat anders doen vandaag!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    je doosje is heel gaaf en zeker is het leuk om iets weg te geven in een eigengemaakte verpakking. Maakt het zoveel persoonlijker. Wij wonen dichtbij Apeldoorn, maar hebben gewoon voor de tv gezeten. Een van de beste vriendinnen van onze dochter kreeg heel wat roet op har gezicht...zo leuk om dat dan op tv te zien. Geniet nog lekker en weekje op Texel, voor de drukte weer losbarst

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje