We gaan nog even door.....kerstttttt

Goedemorgen allemaal....

Weer terug van Texel en nu aan het afkicken van onze kleine Lucy. Wel weer fijn om de jongens te zien en nu duiken we met hen maar de Sinterklaas sfeer in. Niet op dit kaartje want daarmee ben ik met de kerst door gegaan.....Eigenlijk heb ik er al genoeg maar het is gewoon leuk om er nog wat te maken ....extra kerstkaarten zijn niet weg toch?




Ik ben helemaal weg van de kerstmannenplaatjes op dit moment en deze leende zich prima voor een kaart met wat extra blauw. Winters blauw.....

Fijne zondag allemaal en ik ben in mijn hobbykamer te vinden vandaag want er lagen weer leuke nieuwe mallen van Dutch Doobadoo op de mat toen wij thuis kwamen. Daarover later meer......

doeidoeiiiiiiiiii......liefs van Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje