Birds....

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie. Een ronde kaart ...en deze kan staan op een standaardje. Ik heb de volgende spulletjes van Syta gebruikt:
KV 180708
Blauw kanten hoek
Verschillende kanten bloemen
Blauwe chrysant
sweetheart blossom
Rozen knopjes
kleine roosjes
en het lange witte kanten blad is ook bij Syta vandaan.
Kun je iets niet vinden in de webwinkel vraag dan aan Syta.
https://www.sytavangelderen.nl/



Er komen ook weer beurzen aan dus ook daar kun je kijken of je dingetjes kunt vinden die je hebt gezien bij mij....of iemand anders.
De voorraad van Syta wordt steeds groter en het is heerlijk om bij de kraam te snuffelen.


Ik ga vrijdag 7 februari naar de KGK in 's-Hertogenbosch en verheug me nu al op al dat moois.


Fijne dag allemaal....liefs van Plony

Reacties

  1. Hele mooie kaart met mooie spulletjes. Wij (Nicoeltte en ik)gaan ook vrijdags naar Den Bosch. Wie weet komen we elkaar tegen!
    Wij gaan daar ook weer mooie Syta spulletjes kopen hoor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Plony, met al dat kant.
    Ook een supermooi plaatje.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje weer, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje