Challenge #30 Ally's Angels

Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij Ally's Angels. Zoals altijd is het thema alles mag en is er weer een leuke prijs beschikbaar gesteld door Alessandra.

Het is altijd leuk om een dt kaartje te maken voor Ally want je kunt lekker maken waar je zin in hebt.

Deze keer heb ik gekozen voor een kaartje met een magnolia afdrukje. Ingekleurd met copics zoals meestal.


Dit blijft toch zo leuk om te maken...Lekker gaan zitten aan je werkblad en zomaar laten gebeuren....
Heerlijk.....


Kijk haar zitten....zo'n schattig stempeltje....Ik blijf het toch graag zo nu en dan nog eens kleuren.
Dat is een verslaving waar ik ook niet helemaal meer af kom denk ik. Het schiet er wel eens bij in maar vooral in vakanties wil ik nog wel eens gaan zitten met mijn copics.


Wat je ook wilt maken...alles mag...dus doe lekker mee aan onze challenge.

Liefs Plony

Reacties

  1. Wat heb je dat mooi gekleurd met de copics. EN het is best lekker om eens rustig te zitten kleuren, vind ik. Ik ga kijken of ik weer mee doe...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Plony.
    En supergaaf gekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, Plony
    It's so nice to be in the team with you

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om je weer even uit te leven met je copics Plony en het is weer zo'n lief kaartje geworden!
    Ik heb een kaartje gemaakt voor een jarig en doe weer met Ally's challenge mee hoor!
    Fijne avond verder en groetjesssssssssss..............

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje