It's always tea time

Verlangen jullie ook zo naar een heerlijke zomerdag waar je lekker in de tuin kunt zitten met je kopje thee? De geur van rozen hangt in de lucht en de vogels zitten dichtbij op de schutting.
Met dit in gedachten maakte ik de volgende kaart waarbij ik het theezakje van Dutch Doobadoo gebruikte, 470.713.760 . Ik maakte om het theezakje een hoesje waar de theezakjes kaart netjes in past.


Ik heb ook paper art vellen gebruikt waar de vogels van zijn en de border die je onderaan het theezakje ziet.




Soms is het gewoon heerlijk om niets uit te hoeven snijden en het zo te kunnen pakken. Het is ook zo mooi fijntjes uitgesneden, en er zijn ook nog eens heel veel verschillende paper art vellen. Echt de moeite waard om eens te kijken bij Dutch Doobadoo.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Craft and You, Vintage Time en de sfeervolle rozenplaatjes passen er heel leuk bij. Misschien heb ik mijn zomergevoel wel overgebracht met deze kaart. Maar ook voor in de winter geldt.....It's always tea-time.


Reacties

  1. Wat is dit weer supermooi Plony!
    Prachtig met het hoesje er omheen.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie theezakjes kaart met hoesje. Je hebt je verlangen naar een mooie zomerse dag , en genieten van een kop thee in de tuin mooi op je kaart verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met theezakje. Mooie papiertjes heb je gebruikt. En ja, in ieder geval mag het voorjaar/een zomerse dag van mij wel komen, laat die winter verder maar zitten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Plony...weer prachtige details erop...geeft al een lekker voorjaarsgevoel...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje