Liefffff....

Vandaag een kaartje met een wat oudere mal van Dutch Doobadoo en ..... veel mooie spulletjes van Syta...
KV 170907
Nieuwe kanten bloem met kraaltjes...binnenkort verkrijgbaar
lichtblauwe parel met zilveren rand
lichtblauwe rozenknopjes
witte chrysant
de hele kleine glimmertjes zijn ook van Syta....


Wat een feestje om te mogen werken met al die leuke spulletjes....



Blijft toch leuk zo'n easel kaartje....in welk model dan ook.



De spulletjes van Syta en de mallen van Dutch Doobadoo....een heerlijke combi waar ik prima mee uit de voeten kan. Fijn om te mogen doen.




Fijne dag allemaal....xxx Plony


Reacties

  1. Ohhh Plony wat een lief kaartje , en die poesjes geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Plony.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Plony wat een geweldige leuke kaart. En dat plaatje van de poezen lijken op die van mijn zoon en schoondochter.Nog bedankt voor je reactie op mijn rolschaatsen.Doe zelfs mee bij de challenge bij Ally´s Angels, met veel geduld eindelijk gelukt.
    In één woord weer prachtig en dat je in je nopjes bent met spulletjes van Sita kan ik me wel voorstellen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poezie mauw.....Wat een leuk creatie weer. Echt een plony creatie. Je hebt echt ze eigen stijl en dat vind ik.zo mooi om te zien. Als ik deze stijl uitprobeer lijkt het een grote bende.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een plaatje, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lief plaatje heb je op je easelkaart gebruikt. Prachtig aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fantastic card, I have had a lovely catch up tonight to see your beautiful cards.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergave en leuke kaart Plony!
    Leuke 'spulletjes' heeft Syta.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Prachtig gemaakt...echt super mooi!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje