MEOW

Weer een hele leuke mal...meow..... Card Art Meow 470.713.761.
Ik heb hem gecombineerd met Dutch Shape Art Lily 470.713.184 en dat leverde het volgende kaartje op.




Beide mallen zijn weer uitgesneden uit linnenkarton en designpapier.
Ik heb eerst op de kaart een kantje geplakt en daarna de meow bovenaan mijn basiskaart een plaatsje gegeven.
Ik heb een lief poezen plaatje erbij gezocht en daarlangs heb ik vogeltjes geplakt van Dutch paper art A5 birds.



Met de Dutch Doobadoo glue pen kun je perfect dit soort plaatjes vastlijmen want ook de dunne takjes kun je een klein beetje lijm geven op de plek waar je ze op je kaart wilt plakken. De pen werkt heel prettig en precies.


Met nog wat bloemen en een vlindertje was mijn kaartje af en ik hoop dat jullie geinspireerd zijn geraakt door deze leuke mal.


Reacties

  1. Onwijs leuk en super voor poezenfans maar vogeltjes er bij??? Is dát niet een beetje de kat op het spek binden whaha!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattig kaartje, Plony.
    Het poesje lijkt op ons poesje ;)

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Plony met lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje van een kaart geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje