Winter time

In februari ga ik een workshop geven in Rotterdam....Bij Atelier Bij de Hand.
Ik werd hiervoor benaderd en ben eens wezen kijken in de winkel van Anda Brandenburg.
Ik moet zeggen dat ik best verrast was want ik had er niet zo heel veel voorstelling van. Het is echter een hele leuke winkel met een leuk assortiment op meerdere gebieden.
Anda wilde heel graag nog in februari een winterse kaart voor de workshop en samen met haar heb ik van alles uitgezocht waarmee ik eerst zelf aan de slag ben gegaan.

Het resultaat is de volgende kaart...met een mal van Dutch Doobadoo en designpapier van reprint + plaatjes van Pion.


Dit is de tickets mal en de kaart is eigenlijk bijna een klein albumpje....


Met kantjes, bloemen en noem het maar op is het een heel leuk geheel geworden en ik begreep van Anda dat er al flink wat aanmeldingen zijn.
Wil je meer weten over deze workshop neem dan contact op met Anda Brandenburg van atelier Bij de Hand in Rotterdam of met mij persoonlijk.


Wie weet zie ik je wel bij de workshop.

Binnenkort zal ik mijn 2e workshop creatie laten zien.....Deze ga ik geven in Oude Tonge.
Dit is een workshop voor een hele dag, inclusief middageten en koffie en thee.
Ook hiervoor ben ik gevraagd.....Ik vind het allemaal heel spannend en ben benieuwd of me dit allemaal gaat lukken. We gaan het mee maken.....en ook voor deze workshop kun je informatie opvragen...privé bij mij of op FB bij Coby Klem.

Fijne dag allemaal....xxx Plony

Reacties

  1. Prachtig!! Plony.
    Superleuk en ja, ook spannend om een workshop te geven.
    Maar het gaat je vast lukken.
    Veel succes en plezier!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en het ga je zeker lukken en natuurlijk is dit reuze spannend.
    Maar jouw creaties zijn top dus iedereen gaat tevreden naar huis
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje weer, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke boek creatie. Heb je weer mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart , heb hem gister bewonderd bij Gerie een pracht.
    Leuk voor je workshop geven , gaat vast goed komen ,de meeste mensen die naar zo'n workshop gaan vinden dat al geweldig , verzorgd door jou, je kaart is prachtig en als de mensen zoiets moois gaan maken , gaat het lukken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje