Bloom and grow

Wat een leuke mal is dit ook weer.....470.713.768 Dutch Fold Art Cart.
Ik heb er een kaart mee gemaakt met een insteek vakje waarin nog een klein kaartje kan.



Ik heb de basis gemaakt en beplakt met een mooi designpapiertje, daarna het middelste gedeelte van de mal gebruikt voor het insteekvakje om het mooie golvende randje nog een keer terug te laten komen.


Aan de zijkanten een mooi randje gebruikt van Dutch Doobadoo paper arts borders, een parelkoordje, een parel swirl en een vlinder.


Voor het midden gedeelte nog een plaatje voorzien van een parelrandje en een bloementoefje.


en tenslotte nog een passend kaartje gemaakt voor in het insteek vakje.


Het is een leuk geheel geworden zo. Van klein meiske tot ballet danseres. Zo zag ik het ongeveer voor me hahaha. Een kaartje met een verhaal....Bloom and Grow.

Fijne dag allemaal.


Reacties

  1. Prachtig kaartje en een heel mooie mal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje , en dat verhaaltje had ik al door dat ik het kaartje zag . had ook dream op kunnen staan.
    Leuke mal waar je je lekker op uit kan leven.past veel op.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje