Pion design papers

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met de al wat oudere Pion designpapers gemaakt.
Soms moet je ook eens dingen pakken die al een poosje liggen te wachten en dit papier is gewoon te mooi om er niets mee te doen.

Dit is mijn kaartje geworden....




Ik heb al meerdere keren de vraag gekregen waar de hartjes mal van is.....die heeft Nel (mijn hobby vriendinnetje) voor mij uitgesneden met de cameo. Lief hè...?

Dit was het voor vandaag.......Fijne dag allemaal.
xxx Plony

Reacties

  1. Het is zeker mooi papier. Ik ben ook bezig met ouder papier te gebruiken hoor
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit kaartje weer Plony...met prachtige bloemen erop ook de kanten bloemen bovenaan zijn super gaaf...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Helemaal Plony!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje