New release Dutch Doobadoo maart

Ook deze maand komen er weer superleuke mallen uit van Dutch Doobadoo.
Het designteam heeft weer hard gewerkt en jullie kunnen ideetjes opdoen met deze bloghop.


Als het goed is komen jullie bij Mirande vandaan en mag ik jullie hier op mijn blog ook iets laten zien om jullie te inspireren.

Ik heb de Dutch Box Art 470.713.774 gebruikt om een heel lief doosje te maken.


Heel makkelijk te maken met de Dutch Doobadoo mal...omtrekken, uitknippen, designpapier erop en decoreren maar. Ik heb het doosje in vintage style gemaakt.....passend bij mij dus....en ik weet al wie er blij van gaat worden haha.


De lieve kleine vlindertjes en de tekst zijn van Label vel Vintage tea party van Noor!.


Wat moet je doen om kans te maken op een Dutch Doobadoo pakket?

Ga tussen 20 maart t/m 22 maart langs de blogs van onze designteam leden en laat een reactie achter.
Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Vanaf mijn blog hop je nu verder naar Hanny.

Heel veel plezier.


Reacties

  1. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt en tof dat hij in jouw eigen stijl is gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer leuk om je creatie te bewonderen ,lekker in je eigen stijl.
    Hele leuke mal.
    doe voorzichtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi doosje zal de ontvanger blij mee zijn denk ik zo! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje, en helemaal in jouw eigen stijl! Echt schitterend! Leuke DDBD collectie weer.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie met prachtige details erop verwerkt Plony.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig doosje Plony en super leuk afgewerkt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk doosje Plony. Ik kan altijd zo genieten van jou creaties
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig doosje heb je gemaakt Plony....het ziet er lief uit in deze zachte kleurtjes!
    Heel erg leuk gedaan.
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit vintage doosje Plony...je heb er echt jouw eigen stijl in aangebracht en die bewonder ik matelooos...maar dat wist je al...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi doosje en schitterend mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow die is weer super vintage leuk. Mooi gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi doosje is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig, inderdaad weer heerlijk vol met frutsels . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi en origineel model. En je hebt er weer een echte Plony creatie van gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ik word hier ook heel blij van, zo mooi😍

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige lieve doosje is dit geworden. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief doosje. Prachtig gemaakt, zoals altijd.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig en schattig doosje heb je gemaakt. De Vintage Tea Lijn van Noor is dan ook wel echt te gek. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje