purse album

Daar is ie dan....mijn purse album.
Helemaal gevuld met kaartjes en helemaal in mijn eigen stijl.
Het was een hele klus.....maar het resultaat stemt me best tevreden.









Dan is het nu weer tijd voor wat DT opdrachtjes...en dan eens kijken wat ik daarna ga doen. Wie weet nog wel zoiets leuks Ik houd tijd over nu ik niet op hoef te passen en eigenlijk nergens kom. Ik denk dat velen van jullie dat ook wel zullen hebben. Gelukkig zitten we allemaal in hetzelfde schuitje en doen we ons best om de moed erin te houden.
Blijf gezond en voor wie de ziekte al heel dichtbij is...sterkte en we denken aan jullie allemaal.

xxx Plony

Reacties

  1. Wat een geweldige mooi project is het geworden. Maar ja uit jouw handen had ik dat ook niet verwacht. Idd ik krijg ook steeds meer telefoontjes dat we het voorlopig even overslaan, dus deze week ben ik echt nog meer thuis, alleen even vrijdags nog op school overal wat na lopen.
    Wens je het allerbeste en zie weer uit naar je volgende creaties. Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je heel trots op zijn hoor, want het is prachtig en idd een heel werk heb je er aan gehad met een pracht eind resultaat. Ja ik kom alleen buiten voor de hond werk en mijn boodshappen, meer dan dat is er niet meer bij...en gelukkig hebben wij deze hobby om ons gedachten te verzetten. Jullie ook veel sterkte, pas goed op elkaar en blijf gezond...stay at home xxx

    liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!!! Super supermooi!! Plony <3
    Helaas kwam ik toch al niet zoveel buiten de deur ivm gezondheidsproblemen, dus voor mij is er iets veranderd maar niet veel. Onze kleinkinderen zie ik nu niet en dat is wel heel jammer.
    Neemt niet weg dat ik het voor heel veel mensen vervelend vind dat het nu zo is.
    Ik weet wat het is om veel thuis te zitten.
    Maar we moeten er met z'n allen doorheen en het gaat ons lukken!!
    Blijf gezond!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. BEELDIG geworden Plony, wat een werk maar een top resultaat en pronkstuk in je huis!
    Genieten van zo'n project maken en wij genieten er ook met volle teugen van hier!!!!
    Ik ga werken en ja ik doe voorzichtig!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is dat mooi Plony. Mooi die romantische uitstraling en ik kan me voorstellen dat het genieten is om dit onder je handen te zien groeien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig album is dit Plony...Ik vond de kaartjes al heeeeeel mooi , maar dit is echt een prachtig album om daar die schitterende kaartjes in te bewaren... Een hele romantische creatie....CHAPEAU!!!!
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig album is dit geworden en dat er veel werk in zit is wel te zien ,het is weer een heel mooi project .
    Geniet van deze dingen.
    Hele fijne week ,doe voorzichtig en maak er wat van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje