Alles mag bij vintage and more

Het thema van deze maand in onze FB groep Vintage and More is heel simpel.....alles mag...maar wel in vintage of shabby chic.
Dat is altijd lekker om te maken....gewoon een mooie vintage creatie en dan ook nog kans maken op leuke prijsjes.
Dit is mijn voorbeeld voor deze maand.....


Met een mal van Dutch Doobadoo en een plaatje van Syta. Natuurlijk heb ik nog meer spulletjes van Syta gebruikt....Kant, parelkoord, parel met strass steen, roosjes  en rozenknopjes....


Het leuke bruidspaar heb ik ooit eens bij de action gekocht...kwam het tegen met het opruimen van een paar planken in mijn hobbykamer hahahaha....


Heb je FB en ben je nog geen lid van onze groep.....meld je lekker aan. Het is echt een hele leuke groep en inmiddels hebben we al meer dan 1300 leden.....daar zijn we best trots op.

Fijne dag allemaal......xxx Plony

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje