roze nostalgie

Wat is de fold art 470.713.783 moooooooiiiiiiiii.
Echt een mal die je moet hebben bij je verzameling.
Ik heb er op mijn eigen bekende wijze een vintage kaartje mee gemaakt en het gehalte roze ligt best hoog.



Met je basis, je designpapier, kant, bloemen en pareltjes...héél veel pareltjes...kom je al heel ver.
Dit model leent zich uitstekend voor meerdere stijlen en zoals je ziet doet mijn nostalgische stijl het hier ook prima.


Vanaf deze kant op de foto kun je goed zien dat het midden gedeelte naar voren komt.
Zo blijft de kaart ook heel mooi staan.


Dankjewel weer voor jullie aandacht en graag tot de volgende keer.


Reacties

  1. Een mooie romantische kaart in nostalgische stijl Plony.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het roze gehalte ligt weer hoog, maar daar houden wij wel van.
    Hij is weer prachtig gelukt.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Je gaat nog steeds als een speer en zie weer veel moois, knutselen ligt bij mij even op een laag pitje
    het werken vergt best veel energie al gaat het echt goed hoor geen corona virus gelukkig. Wel veel social media met familie video etc. Ik kijk wel op de blogs en zie wat er allemaal langs komt, maar maak nu liever mijn hoofd leeg door wandelen en fietsen en af en toe iets maken voor een blogdin!
    Heerlijk roze kaartje ik hou ervan hoor!!! Veel plezier bij het knutselen weer!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heerlijk “Plonykaartje” Prachtig!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje