Sweet Baby

Vandaag laat ik jullie een babykaartje zien gemaakt met knipvel KV 171106 van Syta. Het is superleuk om babykaartjes te maken...toch wel 1 van mijn favoriete onderwerpen.
Syta heeft hele lieve babyplaatjes dus vind je deze wat minder kijk dan even in de webwinkel en je vindt er vast 1 die je goedkeuring kan wegdragen.
Verder heb ik nog gebruikt:
parelkoord schuin blokje
parelkoord
kant en een grote kanten bloem
diverse andere bloemetjes
reprint sweet baby papier....daar is ook het lieve olifantje uit geknipt.
Ik heb ook nog wat dutch doobadoo paper art baby gebruikt.




Dit is het weer voor vandaag....morgen ben ik weer terug....misschien tot dan....????
Fijne dag allemaal.

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje