Tags/labels

Elke maand doe ik mee aan de uitdaging van Kimya op FB.
Elke maand een andere opdracht en het is leuk om aan het einde van het jaar alle tags te zien die je dan hebt gemaakt.

Ik heb de tag van april nog niet laten zien.....de opdracht was om hem te maken nav een sketch.
Dit is hem geworden.




Dan laat ik de tag van mei ook maar gelijk zien....Opdracht was te kiezen uit een kleur van een plaatje....Gelukkig zat er roze bij hahahaha....




Ben weer benieuwd naar de opdracht voor de nieuwe maand......ik vind het altijd leuk om mee te doen met deze maandelijkse tag opdracht. Verder doe ik niet meer mee aan challenges maar deze blijft erin.....

Fijn weekend allemaal..... xxx Plony

Reacties

  1. Weer een echte 'Plony' tag is dit... weer zulke prachtige details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tags Plony.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony! Het heeft weer een romantische uitstraling!
    Heel fijne dagen gewenst, het belooft mooi weer te worden en ik hoop dat je ervan kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje