Bloghop Dutch Doobadoo juli

Zoals inmiddels vaste prik is geworden hebben wij bij Dutch Doobadoo weer een bloghop om te laten zien wat er ...in dit geval in juli...in de winkels ligt voor nieuwe collectie.
Het DT van Dutch Doobadoo hoopt jullie op deze manier te inspireren en wat mogelijkheden te laten zien met de nieuwe mallen.



Het zou zo moeten zijn dat jullie zijn gekomen via het blog van Mirande om nu bij mij te zien wat ik heb gemaakt deze keer voor de bloghop.
Ik ben aan de slag gegaan met 470.713.066 Dutch Doobadoo box art mal.
Hiermee heb ik de volgende creatie gemaakt.


Het is een open boxje en daarin heb ik wat tagjes gemaakt. Het gebruikte designpapier is van Scrapboys Victorian Home en ik heb dat gecombineerd met Magnolia Tilda stempeltjes.


Het grappige is dat de tags net onderzettertjes zijn....Ik zou ze moeten bewerken zodat ze waterdicht zijn dan kan er prima een glas worden opgezet. Wie weet ga ik dat nog wel doen....


Dit was mijn bijdrage en nu mag je door hoppen naar het blog van Corry

Ga gezellig langs de blog van alle designteam leden en laat een reactie achter. Dat wordt zeer op prijs gesteld. Tenslotte eindig je op het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook nog je laatste reactie achter.
We wensen iedereen een leuke hop langs onze blogs en hopelijk komen jullie leuke dingen tegen waar je zelf ook iets uit kunt halen.


Reacties

  1. Wat leuk !!!!
    Je box is schitterend en de tags zijn zo gaaf.
    Ik ben benieuwd of je ze kunt behandelen zodat het onderzetters zijn. Dan heb je echt iets speciaals.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project, gemaakt met de nieuwe mal. Inderdaad net onderzettertjes.. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. wat een leuke mal en fijn om te zien hoe je deze kunt gebruiken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitvoering van deze box. Had gedacht dat je voor de naaimachine of strik zou gaan ,
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie uitvoering van de box. Het zijn net halve rondjes maar zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi! Is ook een leuk boxje om bijvoorbeeld chocolade of een ander aardigheidje in cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal toppie dit leuke boxje...geweldig hoor. Het ziet er heel leuk uit in deze kleurtjes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig project! Super leuk! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi project. Dit doosje is echt heel leuk om cadeau te geven aan iemand (of gewoon om lekker zelf te houden)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook ik Hop even langs je prachtige creatie.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super schattige box heb je gemaakt. En wat een leuk idee om de tags te bewerken en er onderzetters van te maken! Ben erg benieuwd hoe je dat gaat doen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een gaaf ifee om kaartjes/tags in het doosje te verwerken. Prachtige creatie. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WoW Plony, prachtig gedaan! Leuk idee voor onderzetters of foto memorie erin.bedankt voort delen
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje