Roze

Goedemorgen op deze zonnige morgen...

Voor Syta heb ik de afgelopen maand diverse roze kaartjes gemaakt en nu zag ik dat ik daar nog enkele van hier op mijn blog kan laten zien. Inmiddels is er alweer een halve maand voorbij met een heel nieuw thema in de kaartenmaakgroep van Syta dus ik ga maar eens snel beginnen met wat roze van het vorige thema.




Het plaatje, de kanten randjes, de bloemen...heel veel spulletjes die je kunt vinden in de webwinkel van Syta. Zie je iets niet in de webwinkel vraag dan maar gerust aan Syta....zij helpt je graag.

Fijne dag allemaal en tot morgen ....dan ben ik er weer met een 2e roze kaartje.
xxx Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje