Geniet van elke dag

Toen ik deze kaart maakte schreef ik er op FB bij....wat een heerlijke dag om te kleuren, te knippen en te plakken. Wat mogen we toch blij zijn dat we onze hobby hebben. Dat vind ik altijd wel maar nu in deze moeilijke tijd vind ik dat nog veel meer. Ik zoek de dingen om positiviteit uit te halen en probeer de negatieve dingen te relativeren. Het lukt me niet elke dag maar ik besef me terdege dat we moeten proberen de moed erin te houden want...moed verloren is alles verloren. Laten we dus maar genieten van elke dag want er is gelukkig ook nog veel om dankbaar voor te zijn. 




Fijne dag allemaal....liefs van mij... 

Reacties

  1. Wouw wat een gaaf kaartje weer Plony ik geniet er van! En wat je zegt helemaal waar ....schouders eronder en van iedere dag iets positiefs maken!!! Ik mis wel heel erg het knuffelen met de kinderen hoor maar spaar het allemaal op whaha. Onze hobby geeft zeker een verzetje en afleiding, dus ga er ook maar lekker mee door!
    Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezegd Plony, zo is het! Je kaartje is weer prachtig en ik geniet ook heel erg van de hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We mogen zeker blij zijn met onze hobby, Plony.
    Ik ervaar dat meer en meer. Niet alleen vanwege de corona.
    Maar ondanks dit en mijn gezondheidsproblemen kan ik zo blij zijn met mijn hobby!!!
    Goed gezegd!! Ik probeer er gelukkig ook altijd de moed erin te houden.
    Je kaart is weer heel mooi!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje