Aftellen naar kerstmis

 Zijn jullie ook al aan het aftellen naar kerstmis? Alles is dit jaar anders maar gelukkig kunnen we wel kaartjes maken en natuurlijk versturen. Breng wat gezelligheid in een envelop. Ik heb een kerstkaart gemaakt met 470.713.197, een shape art van Dutch Doobadoo. Je kunt hem heel groot gebruiken maar je kunt natuurlijk ook de wat kleinere randjes omtrekken en uitknippen. Dat is dus wat ik deed, niet de allergrootste maat.


Ik gebruikte voor op mijn basiskaart prachtig vintage kerstpapier van Crafters Companion en ik kleurde 1 van mijn nieuwe Magnolia stempels in bijpassende kleuren. Leuk om mijn Tilda te combineren met een vintage achtergrond.

Ik heb mijn kaartje afgewerkt met kant, bloemen en wat stansjes. Ik duik altijd maar mijn spulletjes in en zoek wat er bij zou kunnen passen. Het kaartje staat op een standaardje van Dutch Doobadoo. Ik gebruik heel vaak dezelfde standaardjes, gewoon omdat ik het zo leuk vind staan.

Ik heb in ieder geval weer een kerstkaart af, nog genoeg te gaan.



Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje