Winter kaartje

Voor Syta maakte ik een winters kaartje en daarbij gebruikte ik....

KV 201104
AV 190905
Lint kerstster
Puntjes kant
Kanten bloem met pareltjes
striklint
parel met strassrand
parelkoort pegel met strass 




Na 1 dagje een beetje sneeuw heeft de winter ons in Holland alweer verlaten denk ik maar wie weet wat er nog komt. Een beetje meer sneeuwpret had voor de kindertjes wel leuk geweest. Ze kunnen wel wat vrolijkheid gebruiken....net zoals wij allemaal. Maar we bijten op onze tanden en houden vol.
Fijne zondag.... xxx Plony

Reacties

  1. Je bent in de poezen flow, hihi Super lief kaartje Plony!
    Zo snel heb ik sneeuw nog nooit zien smelten....gisteravond nog lekker
    door de sneeuw gewandeld...cm of 4 ... Vanmorgen alles weer groen haha
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje