mini-album

 Goedemorgen allemaal...

Vandaag laat ik jullie een mini-album zien. Dicht gevouwen is het album ongeveer 8x8 cm...echt een kleintje dus maar met wel veel meet en snijwerk.


Door de insteekhoesjes aan de binnenkant, waar ik een tag heb ingedaan, is het best wel een hoog albumpje geworden. 



In alle vakjes zit een tag-je met een strikje. Allemaal plaatjes van Syta...op maat gemaakt en op een stukje cardstock geplakt.


Binnenkort ga ik dit met een paar dames maken. Ze hadden aangegeven dat ze dit wel leuk zouden vinden als workshop. Dat gaan we dan eens proberen. 2 mensen mogen bij je thuis dus..... eens zien wat we kunnen doen met elkaar. Gezellig.

Fijn weekend allemaal....xxx Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje