uw koets staat voor prinses...

 Weer even iets heel anders..... Ik vond een patroontje op pinterest van een koetsje en dacht daar ga ik mee aan de slag. Ik zal het patroon onderaan de post plaatsen...voor als je bent geinspireerd. Ik maakte een schattig koetsje, kleurde een Tilda prinsesje en zette haar bij de koets.... hoe lief...


Hoe zoet kan je zijn hè hahaha. Ik vind het heerlijk om nu zomaar te kunnen doen wat in me opkomt. Ik zit nog lang niet zonder ideetjes. Ga mijn ideetjes ook delen in workshopjes bij mij thuis.... Samen met hobbyvriendinnnen aan de slag. Wel corona proof natuurlijk...dus grotere groepen gaat het nog niet worden. Om te starten is het wel weer leuk om een paar mensen thuis te ontvangen. Ik heb er weer zin in.



Voor zover vandaag mijn blospost...ik zal nog het patroon plaatsen en dan wens ik jullie een hele fijne dag.  xxx Plony



Reacties

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje