vintage...lekker vol

 Goedemorgen allemaal..... Vandaag voor jullie een lekkere volle vintage kaart met alles erop en eraan. Zoals jullie dan zeggen....een échte Plony kaart.




Heerlijk hè..... en zo komt er nog veel meer aan. Ik heb me heerlijk vermaakt in het weekend . Ik kon slecht uit de voeten vanwege een zere rug, heb dry needling gehad en dat maakte het er even niet beter op. Rondje lopen met Lizzy was even geen optie dus ja....dan moet je toch wat... Jullie gaan het allemaal langs zien komen.... genoeg nog achter de schermen . Fijne dag allemaal en tot snel weer. xxx Plony

Reacties

  1. Prachtige vintagekaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend deze vintage kaart Plony, zoveel prachtige details erop...en beterschap met je rug, heel vervelend...Ik ben er de laatste weken ook niet vrij van...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hou van deze rijkelijk gevulde kaarten
    super mooi gemaakt
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, een echte Plony! Ik blijf het moeilijk vinden. Balen van je rug. Voorzichtig aan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje