Kerst....in het roze

 Ik kom jullie vandaag weer een kaartje laten zien en het is een kerstkaartje geworden. Met heel mooi papier wat er nog bij de restjes lag.... dat hebben we immers nog meer dan genoeg...restjes.


Opnieuw koos ik voor de kerstbal....hij blijft maar terugkomen maar hij is ook zo leuk om mee te werken.


Heerlijk dat kerstkaarten in alle kleuren kunnen worden gemaakt....dan is roze helemaaaaaaal niet zo gek. Pink Christmas...ik houd ervan.


Dit is het weer voor vandaag..... Fijne avond allemaal.

xxx Plony

Reacties

  1. Hier hou ik ook van , een kerst bal in het roze.
    Weer prachtig gemaakt .
    Alles is weer aanwezig ,wat is dat toch mooi om mee te werken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje