7 tags of christmas

 In de FB groep van Tiets is een leuke challenge....7 tags of christmas. Met 7 verschillende thema's maak je een tag. Ik was er heel enthousiast aan begonnen maar na 4 tags ben ik toch afgehaakt..... ik kan geen kerstkaart/tag meer zien hahahaha. Ik zal jullie de 4 laten zien die ik heb gemaakt met de volgende thema's ......

Rendier

Gingerbread

Cosy

Christmas tree



Een tag maken is echt superleuk maar die kerst is nu wel klaar voor mij. Ik heb nog het een en ander om te laten zien maar maken.....nee..... door naar andere thema's.

Fijne dag allemaal....xxx Plony



Reacties

  1. Zijn wel erg mooi , maar ik heb ook alles opgeruimd , op naar wat anders.
    Eerst nog even pauze , heb lekker een leg puzzel op tafel.
    Wens jullie gezellige feestdagen en een Gezond nieuwjaar.
    Maar ook een creatief jaar.
    liefs Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje