May your dreams come true

 Voor Scrap-unlimited maakte ik dit leuke mini-album. Ik krijg er steeds meer plezier in om dit soort dingen te maken. 

Wat ik o.a. gebruikt heb zijn de volgende dingen:

kraft papier...lekker stevig iets dikker papier

diverse soorten designpapier

vintage afbeeldingen

old fashion ribbon 

ornament bewerkt met frantage 

bloemen

en een superschattig slotje







Als je op de linken klikt zie je ook wat er nog meer voor keuze is in bijv. de bloemen of het designpapier.

xxx


 

Reacties

  1. Heerlijk albumpjes maken... ik kom mijn vrije tijd er wel mee door .. 💙🤍. Dit is ook een mooike.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Plony. Een heel mooi afgewerkt album met mooie vintage afbeeldingen en details.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje