weer even gekleurd

 Dit afdrukje heb ik een tijdje geleden gekleurd toen Ayden en Noud bij  ons waren. Ze willen altijd heel graag kleuren met oma en zijn er ook echt al kanjers in. Leuk om te zien en vooral om met ze aan tafel te zitten en crea bezig te zijn. Ik maakte van mijn afdrukje een klein kaartje.... ik zal er ook nog de kaartjes van de jongens onder zetten...


Let goed op het afdrukje van Ayden.... die volgde oma op de voet met kleuren....


Knap gedaan hè....echt trots op hem...maar ook op Noud hoor. Hij is natuurlijk wat jonger en doet het ook supergoed voor zijn leeftijd...


Fijn weekend allemaal..... xxx Plony

Reacties

  1. Mooie creaties Pony, wauw, knap gedaan hoor door de jongens! Kan ik nog wat van leren 😄 Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om samen te kleuren en wat hebben ze het mooi gedaan! Vayenn had vd week bedacht dat de kaartjes die ze had gemaakt door de brievenbus moesten dus hier ook die gezelligheid! Jouw prachtige kaartjes weer allemaal bekeken dus ben weer bij, fijn weekend ony
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om samen bezig te zijn met kleuren en kaarten maken. Mooie kaart Plony, en wat een leuke poppetjes heb je langs de rand geplakt. De jongens kunnen er wat van. Knap ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje