It's candy-time!!!!!!!

Goedemorgen allemaal......

Met alle drukte op het vintage-blog dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om op mijn eigen blog ook weer eens wat gezelligs te doen en dus.......candy-time!!!

Ik ga, zoals velen van jullie natuurlijk al weten , binnenkort als alles goed gaat voor de tweede keer oma worden. Onze kleine Ayden is de zoon van onze Corné en zijn Barbara maar nu hopen we op een mooi en vooral gezond kleinkind van onze Lisette en haar Korstiaan.
Wat ik nu wil dat jullie gaan doen om de candy te winnen is......
schrijf onder dit bericht welke naam je denkt dat ons kleinkind gaat krijgen......haha......is een moeilijke maar wel grappig om te zien welke namen er langs gaan komen.
Vermeldt mijn candy op je blog en verder......gewoon maar afwachten.
Mocht de naam niet geraden worden dan gaat de candy eruit via de random zodra de baby is geboren dus.......hij gaat er sowieso uit.
De candy dan....




Deze twee bjoeties.....wie wil ze niet winnen toch????
Het spreekt voor zich dat je natuurlijk wél volger moet zijn van mijn blog en dan doe je mee, zowel de "oude " volgers áls de nieuwe........succes allemaal dan maar!

Dit bericht blijft bovenaan staan dus voor nieuwe berichten even naar beneden scrollen!

Lieve groetjes, Plony.

Reacties

  1. Hele mooie candy, maar moeilijke opdracht, want er zijn heel erg veel mooie namen en vooral omdat je ook nog eens het verschil van geslacht hebt. Laat ik maar op een meisje gokken met de naam charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony .... dat is wel een hele grote gok ! Jeetje , wat zal ik eens zeggen. Als het een jongen wordt : Karsten. En voor een meisje : Linde. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het grappige is ook wel dat ik het antwoord ook niet weet natuurlijk.....lekker gokken maar, dat is best leuk zo eens een keertje!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, dat valt niet mee, Plony.
    Ik ga voor Jaimy als het een jongen wordt en voor een meisje..... eeeh,
    Sarah.
    Prachtige mallen trouwens.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het een meisje wordt, dus een lieve kleine Tess of Tessa....
    Kuzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nelly (Creanelly)25 april, 2013

    Hallo Plony
    Wat heb je dat weer leuk bedacht.
    Je zult wel een trotse OMA worden.
    En namen verzinnen is moeilijk ook voor de toekomstige ouders.
    Zullen wij meedoen?
    voor een zoontje: BASTIAAN
    voor een dochtertje: Lizzy

    Lieve BABY groetjes Nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. laat ik ook een poging wagen!!voor een meisje Eva en een jongen Adam ;-))wordt tuurlijk nooit haha maar vondt het gewoon leuk,geniet van alles lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OO Wat gaaf, dit is leuk! Ik doe graag mee Plony, voor een meisje denk ik Emma en voor een jongen Luca. Jij weet het ook niet dus is voor jou ook spannend hihi. Sowieso om weer oma te worden, leuk hoor. Succes allemaal en lief dat je dit doet Plony.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd oma !! Wat ontzettend leuk...

    Meisjesnaam: Lilly
    Jongensnaam: Kristiaan

    Waarom deze ? Geen idee, pure gok en oké ik vind zelf de namen wel mooi *lol*

    Super candy, ben benieuwd of iemand de juiste naam heeft geraden...

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke Candy Plony en wat een leuk idee...ik gok voor een jongen op Luuk en voor een meisje op Lindsay.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik waag ook een gokje hoor Plony....leuk idee zeg!
    Voor een meisje kwam de naam Lieke in me op mooie combi van....
    En voor een jongentje Chris!
    Word een spannende tijd voor jullie allemaal! Veel succes met alles!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee heb je bedacht.
    Ook ik ga gokken.

    Hmm voor een jongetje Jeroen.

    Voor een meisje Lisa

    Ik ge simpel Hollands

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, wat heb jij nu weer wat grappigs bedacht! Opa en Oma worden is ook wel heel bijzonder! maar daar had ik jullie al mee gefeliciteerd.
    En namen bedenken, vond ik voor onze kinderen al zo'n klus, er spelen zoveel faktoren mee, hoe heten de kinderen van je broers en zussen, vrienden etc. Dus ik heb bedacht dat hij of zij vernoemd wordt naar hem/haar Opa en Oma de Jong hi,hi. Als alles maar goed is en gezond, daar gaat het om. Ontzettend leuk dat je er zo'n prachtige Candy van hebt gemaakt, dus ik doe gezellig mee met het namen feestje!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die Plony,

    Wat een leuke candy ik doe mee,
    voor een jongen ga ik voor Arjen en voor een meisje Pleuntje..hihi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, dat is een lastige, ik doe een gokje: meisje Evi en jongen Cas. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een leuke candy bedacht. Ik wil natuurlijk ook een gokje wagen. Voor een jongen de naam: Tijn, en voor een meisje de naam: Lynn

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony, het is een prachtige Candy, maar namen raden dat is wel erg moeilijk.
    Ik gok voor een jongen Davi en voor een meisje Saskia
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
    Spannend voor jullie
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een gave candy, kan ik niet voorbij laten gaan,ik gok graag mee!Voor een jongen Luca en voor een meisje Lotte ben benieuwd!
    groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Plony, alles weer goed met de as. moeder? Ik ga ook een gokje wagen, en laat ik nu twee mooie namen hebben: een jongen Roy en een meisje Leonie.
    Laten mijn eigen kinderen nu zo heten, het blijft een gok en ik vind het nog steeds mooie namen.
    alvast veel voorpret met alles wat hier voorbij kom.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke candy, ik doe graag mee.
    Voor een meisje Elske en voor een jongen Daan.
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat heb je dit weer leuk bedacht ik gok voor een jongetje op davy en een meisje op chintia groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou, ik waag ook een gokje hoor, zo leuk.
    Voor een meisje: Britt
    Voor een jongen: Ruben
    Ben benieuwd wanneer de blijde gebeurtenis is.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een originele candy Plony. Niet gemakkelijk maar voor een jongen gok ik op Adriaan en voor een meisje op Silke.
    Ben benieuwd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,
    inderdaad ontzettend leuk!! Gewoon mar in het wilde weg gokken en dat doe ik graag.
    Annemijn voor een meisje en Finn voor een jongen.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. OOO wat enig weer OMA en ja dan een naam.........pfff uuhhh wordt het een meisje denk ik LAURA en wordt het een jongen ppfff die wordt wat moeilijker uhh JOSHUAH en nu met vol spanning wachten op de geboorte.

    Liefs van Jolanda

    ps vind het een super leuke candy dat vergat ik je nog te vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Plony,

    wat een leuke candy!
    Ik zal ook maar een gokje wagen. Ik ga namen zeggen die in België aan de top staan, wie weet...
    Voor een meisje: Emma en voor een jongen: Thomas.

    Veel succes oma en opa, ik denk dat jullie de dagen al aan het aftellen zijn hé :-))

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Pfff...dat valt niet mee...maar wel leuk!
    Ik ga voor Lars als het een jongetje is en voor Emma als het een meisje is.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is nog eens een originele Candy Plony maar wel heel moeilijk natuurlijk.
    Ik ga voor Sarah als het een meisje is en voor een jongen Sem.
    Ben benieuwd wat het wordt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy opdracht heb je bedacht, voor een meisje Nina en voor een jongetje Wout,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Haha een naam verzinnen voor mijn nieuwe achterneefje of achternichtje.
    Ik weet al wat het wordt dus doe ik mee buiten mededingen naar de prijzen, maar ik weet wel 2 leuke namen

    ALEXANDER voor een jongen en
    MAXIMA voor een meisje

    Ik denk dat een van deze het wel wordt :-):-)

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldige candy Plony, dus doe lekker mee. Je maakt het ons niet makkelijk maar heb voor een jongen de naam: Daan en voor een meisje de naam: Elise.Leuk dat je weer oma wordt, we horen het nog wel, ben benieuwd.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou zeg dit is nog eens een leuke candy en ook zo leuk om al die namen voorbij te zien komen.
    Ja wat zullen we kiezen voor naam wel moeilijk hoor.
    Jongen denk ik Arjan en voor een meisje Anne.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een onwijs leuke maar moeilijke opdracht maar ik doe ook een gok. Voor een jongen jorik en een meisje alyssa.
    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk idee Plony maar wel hel moeilijk om daar op te gokken.
    Toch mijn kansje wagen.
    Voor een meisje Fleur.
    Voor een jongen Laurens .
    Veel succes oma met het zoeken naar een gepaste naam.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk dat je weer oma wordt, van harte Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat leuk dat je weer oma wordt en wat een gaaf idee om daar een candy aan vast te koppelen,
    maar wat is dat moeilijk om een naam te bedenken, er zijn zoveel mooie namen,
    toch wil ik een gokje wagen en kies voor een meisje de naam Lieke en voor een jongen de naam Thijmen, gewoon omdat ik dat hele leuke namen vindt,
    en wat een leuke mallen geef je weg met de candy, ja wie wil die nou niet winnen, bedankt voor deze kans.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat gaaf dat jullie weer Oma en Opa worden, heerlijk genieten weer, en wat een superleuke candy heb je bedacht, wel moeilijk natuurlijk, er zijn zoveel mooie namen, ik dacht Randy voor een jongen en Esmée voor een meisje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi my dearest friend,What a gorgeous way to celebrate a new born^_^
    Is very difficult for me think a name in your language^_^
    I try,meybe Alex or Anna^_^
    Have a sweet weekend nd thanks for the chance to win^_^
    Huge hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk bedachte candy Plony!! Ik waag graag een gokje hoor!!
    Voor een meisje vind ik Ayla wel mooi passen bij Ayden en als het een jongetje wordt dan ga ik voor Danny!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk hoor hoor!!!ik gok voor een meisje op Sophie en voor een jongen op Lars!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. moeilijk voor meisje Lotte en jongen mmmmmmmmmm wist voor me eigenste ook niet maar kan niet over eens worden , nu zeg me man als kleinzoon krijg moet jeroen heten eeeee dus dan ga ik maar hier voor gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vond het bij mijn eigen zwangerschappen al zo moeilijk om namen te verzinnen. En nu voor een ander!! Pfffff....
    Voor een meisje denk ik Fleur en voor een jongen Jesse.
    Ik hoop dat het oma bij mij nog heel wat jaartjes gaat duren. hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  43. De namen waar ik aan denk zijn.
    Voor een jongen Korly en een meisje
    Birgit.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Plony, we kunnen met z'n allen niet meer om jou en je nieuwe vintage blog heen, zelfs ik heb een vintagekaart gemaakt. Nu riep mijn zus je moet ook eens bij Plony zelf langs hoppen want die maakt de prachtigste dingen, dus vandaag de daad maar eens bij het woord gevoegd en me aangemeld als je volger. Stuit ik ook nog op je mooie candy ter ere van je nieuwe kleinkind, dus daar waag ik ook maar gelijk een gokje voor. Ja dan draag ik maar gewoon de namen van mijn eigen kinderen aan voor een meisje Anne (Herman van Veen zong ooit: Er waren mooie baby's bij maar niet zo mooi als zij, Anne! (En dat klopte helemaal!) en voor een jongen Thomas,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke vintage kaarten maak je, dus ik ga volger van je worden. En ik doe meteen mee met deze candy, spannend hoor dat je weer oma wordt, hopelijk gaat alles goed. En voor de namen kies ik: Cas voor een jongen en Louke voor een meisje. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat een super leuke candy Plony en wat leuk bedacht.
    het is wel heel moeilijk, maar ik wil ook graag een gokje wagen.
    voor een meisje Ashley en voor een jongen Dylan.
    fijne koninginnedag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Plony,
    Wat een mooie candy......
    Ik hou erg van vintage en vind je blog mooi dus ik ga volger worden.
    Een jongen: Colin
    Een meisje: Mirthe
    Spannend allemaal..........
    Groetjes, Marith.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuk idee......ik ga voor een jongen, Sven en als het een meisje wordt Lynn!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ook ik wil graag meedoen met deze leuke candy ik zal me aanmelden .
    een jongensnaam is lastig maar wat vind je van Jens en meisje Tine.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. loving your blog,with wonderful creation,posted picture on my blof and now a follower xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat geweldig dat je weer oma wordt!
    En zó leuk dat je er een candy voor weggeeft.
    Omdat deze post is geplaatst op mijn verjaardag ga ik voor mijn eigen naam als het een meisje wordt: Monique
    Voor een jongen gok ik op Jos.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  52. I would like to put the names for a girl and a boy of:-
    Amelia & Christian xx

    best wishes for the health of the new born to be, Theresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nou Plony, ik wil toch niet achterblijven hoor....
    Een meisje Sara en een jongen Tim...
    Ik had het trouwens wel makkelijker gevonden als je voor het gewicht was gegaan hahahaha
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk Plony , ik doe graag mee. Ik denk aan Luuk voor een jongen en Indy voor een meisje . Ik ben benieuwd hoor

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Plony,ik volg je tip op en ga ook een gokje wagen,ik vind Sanne een leuke meisjesnaam en voor een jongen gok ik op Sander,
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Plony

    Hoe verzin je het, dit is een hele leuke manier om een candy weg te geven. Alleen ik doe niet mee want ik heb de vorige bij je gewonnen en ik gun iemand anders heel graag deze kans.
    Ik ben wel heel benieuwd wat het gaat worden en met welke mooie naam hij of zij door het leven zal gaan.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Is dat even moeilijk!

    Voor een jongen: Levi
    en voor een meisje Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Plony,
    Wat een leuke opdracht maar het blijft natuurlijk een gokje.
    Ik wil graag nog mee doen!
    Voor een jongen: Wouter
    Voor een meisje: Judith
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. hoi hoi
    wat leuk om te doen
    de naam van een jongen kwam in mijn gedachten "karsten" en voor een meisje "Lisette"
    het is weer heel bijzonder en fijn om weer oma te worden, heel veel liefs en Zegen, Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oma (en opa!) worden is het leukste dat er is en sinds 17 april hebben we 4 kleinkinderen waar we super van genieten!!Ik waag graag een kansje voor de candy want de mallen zijn echt helemaal top! Wat gaaf dat je dit doet!
    Veel geluk met de kleinkinderen en groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Vergeet ik nog om een naam te vermelden. Moeilijk hoor want het wordt meestal iets wat je niet verwacht. Dus ik ga voor dezelfde als mijn kleindochter: Chloë en voor een jongen vind ik Rutger mooi.
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Plony,

    Geweldig een kleinkind, dat wordt genieten. Dat lijkt me kei leuk maar ik moet daar nog even op wachten, mijn oudste dochter is 16.
    2 namen is niet zo moeilijk, de mooiste namen zijn nl. Desiree voor een dochter en Robin voor een zoon. (mijn bloedjes)

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een leuke candy! Dit is weer eens iets anders, leuk verzonnen hoor!

    Ik weet zeker dat het een meisje wordt! Hoe ik dat weet..., gewoon een gevoel.......
    Ik vind nog steeds de naam van mijn dochtertje super (en je hoort hem bijna niet) dus ik gok op Xanthi!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  65. jemig dit is wel heel moeilijk hoor,ik dacht :

    JONGEN ; NICK
    MEISJE ; NAOMI

    wel heeel leuk en ik ben benieuwd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Namens m'n zus ("Co") ook nog een gokje:

    Voor een jongen Jesse
    en voor een meisje Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Plony,

    Ik doe ook maar een gokje mee want wat is dat moeilijk zeg!
    Voor een jongen : Robbe en voor een meisje Anne-Fleur
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een beeldschoon kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Spannend voor de tweede keer Oma, leuke tijd op komst.
    Tja namen, ze blijven moeilijk.
    Meisjesnaam blijf ik bij die van mijn kleine prinsesje Eva! Al zweeft Julia ook door mijn hoofd.
    Daar maken we dan maar Julian van voor een zoon.
    Succes voor je dochter met de laatste regenachtige loodjes!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  70. hoi plony, wat leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een leuke candy
    Voor een meisje gok ik op Naomi
    en voor een jongetje Dylan
    Nou en nu maar duimen hihi.
    gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  72. If уou desirе to improve your exρerienсе οnly keep vіsitіng thiѕ wеb
    pagе anԁ be updatеԁ ωith the latest neωs ρostеd
    here.

    Heгe iѕ my ρage ... V2 Cigs Review

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo Plony,
    Dit is een leuke candy. Natuurlijk doe ik graag mee, Ik vind de mallen schitterend en wie wil die niet winnen? Ik graag.
    Omdat we allemaal naar de zon verlangen, kies ik daar de naam bij nl Sunny. Dat kan bij een meisje en een jongen. Veel geluk bij jullie allemaal.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik gok op Bram voor een jongen en Sophie voor een meisje!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Zeg... is het je al opgevallen Plony dat het bijna allemaal verschillende namen zijn? Wat gaaf zeg! En wat een klus om het straks uit te gaan zoeken :D Ik wens je alvast veel succes en acht de kans heel klein dat het geraden gaat worden. Maar niet geschoten is altijd mis en dat zou jammer zijn dus ik ga ook een gokje wagen:

    Meisje: Febe
    Jongen: Luca

    Heel veel succes gewenst voor de moeder in spé en natuurlijk al het goeds en geluk gewenst!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Thanks for a nice share you have given to us with such an large collection of information. Great work you have done by sharing them to all. simply superb. Indian pickles

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Plony,

    Wat een mooie candy. Echt iets voor jou om dat te verzinnen hihihi
    Ja en dan de namen. Ik ga voor:
    Jongen: Ariaan
    Meisje: Lisa
    En nou maar afwachten tot dat ene telefoontje komt . Je laat het ons vast gauw weten als trotse oma.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een leuk idee Plony het is wel moeilijk hoor. Als het een jongen is
    Sander en als het een meisje is Sandra.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje