We houden nog even vol....

Ja hoor....we houden nog even vol....met het maken van kerstkaartjes en ik kan jullie vast verklappen dat ik ze volgend jaar het hele jaar door ga maken....let maar op...

2 nieuwe desigteams komen op mijn blog te staan....vanaf januari ben ik Designteam -member bij:

http://inkychicks.blogspot.nl/

én bij  nog een ander team....maar daarover later meer.

Nu eerst waar ik eigenlijk voor kwam vandaag..... een kerstkaartje.....onderweg naar zijn bestemming....


2 kerstbellen op elkaar....en daarop een Tilda-tje en andere toevoegingen om er een lief kaartje van te maken....Ik hoop dat de ontvanger van dit kaartje tenminste vindt dat het een lief kaartje is hahaha....


Langs de randjes zitten kleine diamantachtige stukjes glas....leuk spul om te gebruiken....en de kleine bolletjes zijn 3D-sneeuw...gemakkelijk op te brengen en snel droog ook....


Een tekststempeltje van Magnolia gebruikt voor de finishing touch.....en klaar was mijn kaartje.

Ik ga nog even door met de kerstkaarten....of misschien eerst nog een paar winterkaarten......jullie gaan het vást zien.....tot dan.

Lieve groetjes van Plony


Challenges:

http://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/
http://pennyblackatallsorts.blogspot.nl/
http://sirstampalotchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. PRACHTIG zijn deze mooi klokken Plony...zo mooi in die roze kleurtjes en Tilda ook weer schitterend aanwezig....gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging heel leuk voor je en ik ben benieuwd naar de andere...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent net als ik zo'n lekkere nachtbraker, hihi Ik kom net uit mijn werk en dan is het zo rustgevend even de bloggies langs te gaan en mooie kaartjes te bewonderen!
    Ook jij kan er wat van en de kerstbellen zijn weer zo sfeervol! Ik heb ook die ijs kristalletjes ook maar vind dat het slecht blijft plakken mijn tafel zat vol met die splintertjes, maar het geeft wel een leuk effect! Succes en plezier met je DT schap bij Inkychicks!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely beautiful Plony, Merry Christmas
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a beautiful card! I love the shape. Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck. Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer super schattig Plony. Die kerstklokken blijven ook wel erg leuk om te zien. Je hebt er weer iets moois van gemaakt hoor in die lieve roze tintjes.
    Veel plezier in op je nieuwe dt plek. We zien de creaties vanzelf verschijnen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Plony, mooie kleurtjes decoratie en stempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dot van een klok Plony! Ook ik ga gewoon door volgend jaar maar ben er nu wel even klaar mee en druk op kerstkaartpauze hihi! Proficiat met je nieuwe DT-job!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony ,
    Super mooie roze kerstbellen Plony !
    Leuk met digi de bloementoef met het kantje weer zo mooiiiii ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute and pretty. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Dream Valley Challenges.
    Merry Christmas and a Very Happy New Year
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful shape card, the details as always look lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Wat mooi gemaakt. De klokken zijn prachtig versierd.
    Wat leuk dat je meedoet met de challenge van Stamping Sensations deze maand.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card with lovely details.
    Thank you for sharing at Penny Black and more Challenge.
    Good luck and Happy New Year;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fab creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh so beautiful! Thanks for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje