You are a star...

Hallo allemaal.....

Fijn dat jullie er weer zijn.
Ik heb een kaartje....eentje zomaar tussen de DT-kaarten door.
Lekker voor mezelf aan de gang geweest. Heerlijk.

Ik maak gelijk van deze gelegenheid gebruik om te vermelden dat ik....
1) vanaf maart kaartjes ga maken voor het Simply Magnolia-blog. Ik heb er enorm veel zin in....
2) vanaf einde deze maand geen deel meer zal uitmaken van het Noor Design UK team. Diverse redenen hebben mij deze beslissing doen nemen.....Ik wil er liever niet hier over uitweiden....Als ik een beslissing neem dan sta ik daar voor 100% achter. Dus ook deze keer. De 6 maanden die ik in het team zou zijn heb ik dus niet uit gezeten..... misschien jammer maar in mijn geval prima zo..

Dan mijn kaartje......Gemaakt met een schattig Magnolia stempeltje.....You are a star heet de stempel....echt weer zoooo leuk....


Ik vind het zo lief....met dat prachtige romantische Maja-papier....en de frutsels en kantjes....
Hier word ik echt gelukkig van hoor....en dát is nu nét wat voorop moet staan.....Gelukkig worden van zo'n leuke hobby......Daar gaan we voor toch?


Het stempeltje met Good Luck heb ik op de beurs gekocht....voor 1 eurootje.....dat kun je toch niet laten liggen hihihi......


Ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden om mijn kaartje te bewonderen.....en nog heel eventjes..... Voor iedereen die denkt dat ik in veel teams heb gezeten en er ook weer uit veel ben weg gegaan.....Dat klopt....Ik ga me niet verdedigen want dat hoef ik ook niet maar.....Besef jullie wel dat óók al zit je in een DT de hobby leuk moet blijven.... Toen ik pas begon sprong ik meters in de lucht als ik in een team mocht....voelde me enorm vereerd en dankbaar dat er vertrouwd werd op mij en op wat ik doe. Inmiddels heb ik al achter heel wat schermen mogen mee kijken en geloof me....vanaf de buitenkant is het soms veeeeeel mooier dan achter de schermen. Ik ben iemand die altijd heel eerlijk is, recht door zee maar ook heel gevoelig....en wanneer mijn gevoel niet goed is dan geef ik dat ook aan.....en dan is het soms wel eens beter om mijn eigen weg weer in te slaan.
Nu heb ik genoeg geschreven hier over...... Nu weer genieten......en dat doe ik hoor....écht waar.
xxx Plony

Challenges:
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.nl/ : flowers/die-cuts/pearls
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/
http://ooh-la-la-creationschallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Inderdaad Plony hobby moet leuk blijven en soms moet je daarvoor keuzes maken.
    Dit is toch weer een hele mooie kaart.
    Alles zo mooi passend bij elkaar en met veel zorg gemaakt.
    Succes in je nieuwe job.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief mooi kaartje. Gelijk heb je hoor, het blijft een hobby en die moet wel leuk blijven.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart en je hart volgen is niets mis mee hoor dicht bij je zelf blijven, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje .....en doen waar je zelf achter sta dan blijft het leuk!
    Kom snel weer kleuren hoor😆
    Groetjes uit Papendrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is weer toppertje hoor Plony...echt schitterend met al die mooie details..
    en ik geef je groot gelijk... alleen maar dingen doen waar je achter staat...en danblijft je hobby ook leuk...
    veel succes met je nieuwe uitdaging met die schitterende Tildaatjes...Ik kom ze zeker weer wel bewonderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes Plony, very true sweetie!!! Love your creation, the papers are gorgeous, one of my favourites and your flowers and organza trim are perfect for this creation. Not forgetting the star of the show your stunning Tilda, so beautiful!!! Loving the pearls across he tummy sweetie!!! Congratulations on joining Simply Magnolia honey.
    Crafty Cuddles Jay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. She is a star and it is a really sweet beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt groot gelijk hoor Plony. Naar je eigen gevoel luisteren, is het beste.
    Je kaart is weer schitterend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a sweet and beautifully decorated card Plony, love the composition and detailing. Thank you for sharing with us at Midweek Magnolias. Good Luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello again dear Plony, I'm back with my other DT hat on to say Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious Challenge. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute card! Love it! Thanks for joining us at Ooh La La!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty card, I love how you have put the bingo elements together.Simply gorgeous!
    Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky challenges.

    Buffy xx (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a sweet card Love the flowers you used Thank you for joining us at the Crafty Gals Corner Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card. Love the image and all the pretty embellishments.Thanks for joining us at Midweek Magnolia.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is such a beautiful card, thanks so much for sharing with us at Oh La La Creations. Michellex

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje