Dag 9

Goedemorgennnnnnn.....

Mintay papers heeft prachtige papierlijnen en vandaag nog maar een kaartje met Mintay....maar nu weer een hele andere lijn.....




Mr. en Mrs......... weer romantiek ten top.....
Geweldig mooi papier waar je ook heel mooi bloemen en takjes uit kunt knippen om die wat verhoogd op te plakken......en dat heb ik dan ook gedaan....
Knippen vind ik nog steeds leuk....niet uren achter elkaar maar zo af en toe een dingetje vind ik helemaal niet erg.....

Dag 9 alweer.......Ik ga nog een paar dagen door maar het begint nu flink uit te dunnen hoor......Ik begin het einde te zien van de voorraad kaartjes....

Tot morgen????
xxx Plony

Reacties

  1. Prachtig paper is het hé?
    Ik ben ook helemaal weg van het Mintay papier ;-)
    En het knippen is ook weer leuk om te doen.
    Prachtige kaart Plony!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony wat weer veel kaartjes bij je te bewonderen , loop een beetje achter omdat ik zelf bezig was met mijn project voor mijn schoonzus, te bewonderen op mijn blog.
    Alle kaartjes zijn weer prachtig kijk met plezier uit naar je volgende kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje