Making my own home-decoration....

Goedemorgen allemaal.....

Mijn eigen dingetjes voor in huis maken....dat doe ik heeeeel graag. Gewoon van die leuke dingen om neer te zetten. Ik heb diverse plekjes in huis waar je ze tegen komt. Leuk bij elkaar passend en gecombineerd met andere dingen die ik leuk vind om in huis te hebben. Ik heb zéker geen hele klassieke inrichting maar houd wel van vintage, nostalgisch, brocante in huis. Niet teveel overheersend maar gewoon leuk in mijn huis passend. Vooral met een flinke scheut roze erin......hahahaha.....daar word ik heel gelukkig van.

Ik had al even het leuke rekje met de hangertjes om aan te kleden in huis en het is uiteindelijk gelukt om het helemaal naar mijn zin te maken. Dit is het geworden....


2x in de gesso gezet.....daarna weer een klein beetje afgeschuurd om niet teveel een hele egale geverfde look te krijgen....het is tenslotte vintage dus het moet er niet te strak uitzien....
Daarna de hangertjes voorkant en achterkant aan gaan kleden.....Met de aanwijzingen vanuit het Scrap-unlimited pakket begonnen en daarna lekker mijn eigen gang gegaan met extra dingetjes die niet in het pakket zaten. Ik gebruik altijd graag veel spulletjes en kon wel wat extra kwijt op de hangertjes....


Je ziet de vele kantjes wel die ik heb gebruikt....ook in de kleine "boekjes"die er opzitten is nog weer extra materiaal toegevoegd...waaronder ook mooie vintage plaatjes uit mijn eigen voorraadje.
Overal zitten wel kantjes , bloemetjes en pareltjes of bling op.....Het is echt een feestje geworden.
Ik ga niet elk hangertje apart laten zien hoor want dan lopend jullie gillend weg van mijn blog. Het zouden wel heeeeeel veel foto's worden hihihihi....


Ik heb ook de dromenvanger al eventjes klaar.....die moet ik binnenkort ook nog eens laten zien.....maar voor vandaag houd ik het hierbij.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.......en graag tot morgen......en waarschijnlijk nog elke daarop volgende dag want ik ben heel druk met ....vooral....Polkadoodles waar van alles gebeurd en waar we allemaal hard voor aan het werk zijn. Jullie gaan het zien........

Groetjes Plony.

Challenges:
http://craftycreationschallenges.blogspot.com/
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.com/
http://frillyandfunkie.blogspot.com/

Reacties

  1. Wat weer een mooie creatie iets wat je niet zomaar even af heb , heb hem ook gekocht op de beurs ,project samen met Gerie,jullie hebben er al een kaart van gezien bij Gerie.Zag er eigenlijk een beetje tegenop om dit te gaan maken maar met een paar voorbeelden en de inspiratie van Gerie moet het goed komen.
    Plony nog bedankt voor je leuke reactie op mijn volle tafel en mijn wekker, lees het met veel plezier.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet home decor project with your trademark shabby chic style! I love this way to display art and I would welcome a long post to see all the details on this marvelous home decor piece! It's so obvious this is made with lots of love, and is perfect for I Love It Because challenge at Frilly and Funkie! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pppffftt… wat een werk zeg... het is schitterend geworden.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is a gorgeous project and good to have your work displayed in your home.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so sweet and so pretty! Gorgeous creation! Thanks for joining in with our 'Anything Goes' challenge this week at Fab 'n' Funky. Hugs, Wends xoxo Fab 'n' Funky DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun decor project. Love all the shabby panels on the hangers. Thanks for joining us at Frilly and Funkie.
    Hugs!
    Cec

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf!! Ziet er zo superleuk uit!
    Je had van mij alle foto's mogen laten zien hoor, leuk juist ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely gorgeous ...Thanks for joining us at Fab’n’funky:)
    Hugs
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous project. I love it.
    Thanks for joining us at Crafty Creations.
    Narelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie! Wat leuk dat je mee doet bij Creative Moments! Heel veel succes en hopelijk tot de volgende keer!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag