spring is in the air

In de januari collectie van Dutch Doobadoo zit deze leuke mal 470.713.206 Shape Art Janneke. Hiermee maakte ik een fleurig kaartje. Echt voorjaar met frisse kleurtjes.



 Dit soort mallen zijn zo handig om erbij te hebben. Je kunt er kaartjes mee maken voor alle gelegenheden, ze zijn eenvoudig en toch heel leuk om te zien. Je maakt je basis, doet er een designpapiertje op en kleedt je kaartje verder aan met wat je maar wilt.

Tekstje erbij en wanneer je het extra lief wilt maken zet je je kaartje op een standaardje. Met zo'n kaartje maak je altijd iemand blij.

Speciaal voor het voorjaar met haasjes en ook nog veertjes. Natuurlijk in het paars/lila, daar zitten we buiten ook alweer naar uit te kijken. Voorjaar. Ik kan niet wachten.



Reacties

  1. Als konijnenliefhebber en bezitter zou ik van deze kaart in ieder geval heel blij worden, wat een schatje. Mooi modelletje inderdaad en het plaatje is natuurlijk superschattig en ook die houten konijntjes.
    Ik zit nog niet naar het voorjaar uit te kijken hoor, ik wil heel graag een poosje sneeuw en ijs!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi dit kaartje Plony. met een allerliefst plaatje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief vrolijk kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje . Nu al verlangen naar het voorjaar dat duurt nog wel even ,als ze het goed hebben krijgen we vandaag nog sneeuw.
    Ook erg mooi voor de plaatjes.
    Hier bloeien de sneeuwklokjes al ook een leuk gezicht.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje